RSS

Tuesday 16 August 2011

polkapolka

secara rasminya sekarang, sarah nur adelah penganggur terhormat. (eh, kau ingat kau anak yb nak hormat-hormat?)




yela dulu, lepas sem last, tak rasa lagi bahang-bahang pengangguran sebab ada praktikal untuk cover line. sekarang? praktikal dah abeh. interview kerja dah pergi. kira, cukup la agaknya pakej pengangguran tu. i ticked enough boxes, i think.




. . . . . . . . . . . . . . . .





dot dot mewakili kebuntuan tak tahu nak buat apa dengan masa.





nak menulis pun, tak ada isu nak dibincangkan sangat. kalau ada pun, cuma personal opinion yang kalau saya jot it down here, it'll surely trigger enough attention which i do not fond of. so, yeah. better keep my mouth shut. or should i say, fingers?




latest update then.




memandangkan sekarang bulan puasa (ada sesapa tak sedar lagi ke dah setengah bulan kita berpuasa? yey!)




mungkin ada yang akan kata, takperlu nak gembira bulan puasa dah (nak) habis.





saya taknak tipu (lagi) la.




saya manusia biasa. tipikal. bila puasa ni, kadang-kadang terasa jugak laparnye. (eh bukan hari-hari ke kau lapar sarah oiiiii...bulan puasa pun nak menipu.) tapi tahan la jugak. dugaan kan.




eh cerita tadi nak cakap pasal bila dah bulan puasa ni, saya nak pos kad raya la untuk kawan. fain pun dah pos kad raya saya. 2nd day ramadan. hahahaha. awal gila. kad saya kaler biru.






pastu saya pun pegi la beli beberapa kad. beberapa setem. elok tulis (dengan cuba mengekalkan kematangan penulisan sepanjang penulisan kad).






beberapa hari kemudian, nak pegi peti pos. kad yang telah berlekat setem. hilang.






sekian terima kasih.



p/s: tengah cuba sedaya upaya untuk tidak keluar perkataan babi.