RSS

Wednesday 23 August 2017

Werk werk werk werk werk derk.

Saya baru perasan saya tak pernah betul betul share pasal apa aktiviti saya untuk dapat duit hari hari.

Kerja, ok? Kerja.

Damn. Sebut kerja pun sebenarnya dah stress. What the hel.

#positivevibes
#tamparkarang

Apparently, nak letak # dalam excel untuk remove function ctrl+f adelah tidak boleh.

Ayat apa ni sarah hoi.

Saya dengan rakan sekerja tengah usahakan documentation untuk mudahkan kerja sehari hari kami.

Bertahun tahun rupanya takda proper work instruction. Ingatkan tertanam di mana mana. Rupanya, haram..!

Jadi saya dengan kawan kawan nak buat something yang lebih tech savvy. I mean. Kamon.

Ctrl+f? So last yearrrrr..!

Sekali lagi, #tamparkarang.

Kerja ketiga saya ni saya dah almost 3 tahun. Saya start bekerja sejurus selepas habis internship program, september 2011. Sampai harini (di samping 'cuti tanpa gaji' buat beberapa bulan)

Its a good year. Rumah hampir berjaya.. Alhamdulillah.

Allah janji rezeki.

No comments: