RSS

Friday 6 November 2009

proud.like a father.like saje.bukan father betul.

sumpah saya bangga saya kenal insan ni.


siti nur syafiqa amirol melvin.( klik kalau nak lihat dia punya final performance)


saya tak tahu peserta lain, tapi, saya betul betul yakin pika layak untuk gelaran yang dia dapat sekarang.


saya sokong kamu pika. dari dulu sampai bila bila.

oke sekarang saya kena clearkan bahawasanya, meskipun dia student UKM, xsemestinya SEMUA student UKM akan kenal. so.....

kenape nak terus ym lah,mesej lah kate, korang tak kenal dia, dekat AKU? aku tak paham.

stendet la student UKM kan ramai. so...fikir lah sendiri.(sedikit bengang bila aku kena macam2..bukan aku kot yang masuk!!!! kalau aku masuk, haihhh...mungkin dapat gelaran gadis penipu kot..??)

p/s: saya juga mahu menangis tengok lakonan dia. tengok mata rosyam nor dgn farahin jamsari (saya nampak dua ni je)
pps : gambar saya upload kemudian ye? boleh? boleh?

5 comments:

Unknown said...

spe pompuan tu?? xkenal pown~~

...sarah n... said...

xkenal xpe.

she's a friend of mine.

masuk gadis melayu.

so... tu la...

p/s: kenape kau kne post nak gtahu 'xkenal pown' kat sini?

oranglidi said...

wah!!

wa x leh bukak link tu, tapi die dapat nombo brape weh??

...sarah n... said...

tu tv9 punya link. mane ade nombor2..die menang la.

gelaran ikon gadis melayu dengan gadis safi.

ikon dapat 10k.

gadis safi dpt 3k.

hehehe.. kau selalu xdpt bkk. kesian betul.

oranglidi said...

wah!!!! x sia sia wa jadi pembaca blog kawan beliau. hehe. kim salam untuk beliau!!

(tanye die ade keja kosong x kat tv9? hehehe)