RSS

Wednesday, 3 June 2009

siri cuti 2


16 mei 2009



selalunya tanggal 16 mei, akan ada mesej atau ucapan buat mana mana guru.tapi tahun ni berbeda dari tahun sebelum sebelumnya.menjadi 20, melangkah dewasa,semakin jauh meninggalkan alam persekolahan.





perasaannya? kosong.





kenapa begitu? tiada jawapan jugak.semuanya serba tak tahu.



mungkin kerana baru lepas peperiksaan semester. konon kononnya jawapan habis tercurah ke atas kertas jawapan la tu.





haha.Auta.





tak mungkin. tak sebijak dan serajin itu.macam banyak sangat je isi dalam otak ni. tipu sungguh.





sebab tulah, rasanya nak ambik kursus perguruan lepasan ijazah nanti.




semangat untuk kembali ke sekolah membuak buak.





macam lagu tema kasut jenama New Era. "ayoh kembali ke sekolah AYOHHHH!!!!"





tapi tu sebulan yang lalu.






sekarang tak lagi.






3 comments:

tikus_mando said...

yo chegu bi!

rijal said...

cita2 yg amat bgus..nt bley dpt adiah free stiap 16mei kn..1 cara yg bijak utk mnambah koleksi adiah..so,jd cegu adalah plhn yg bijak!ahaxx

...sarah n... said...

z.

yo kat cekgu..? sapa cekgu sivik kamu..???* bajet cekgu dah ni*

rijal.
haa...tu lah tujuan utama aku dowh.